România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează, în realitate?
Probabil mai toți ați aflat motivul pentru care construcția autostrăzii Sibiu – Pitești a fost oprită de Comisia Europeană: chipurile, pentru a nu periclita o specie de gândaci!!! Aceeași Comisie Europeană nu a zis nimic, în urmă cu niște ani, când o altă autostradă din Transilvania s-a construit peste zeci de situri arheologice de mare importanță. Asta nu i-a deranjat pe neomarxiștii de la Bruxeless!
Ei bine, la începutul lui 2018, publicam un articol în care arătam de ce nu vom fi lăsați să construim o autostradă peste Carpați. Citește-l și lămurește-te!
România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează?
Informații pe surse… De aproape 30 de ani reclamăm hoția, incompetența și ticăloșia politicienilor români care, pe lângă faptul că au lăsat România la mâna prăduitorilor străini, nu au fost în stare să construiască măcar 1.000 de km de autostrăzi, pentru a ne face viața mai ușoară și pentru a stimula transporturile pe teritoriul țării, facilitând astfel dezvoltarea economiei. Printre marile nereușite este și cea a măcar unei autostrăzi peste Carpați care să unească Transilvania cu sudul țării. Proiecte au tot apărut dar, ca prin blestem, toate au sfârșit prost. Și, desigur, concluzia românilor a fost aceea că hoții și incompetenții care ne conduc nu sunt în stare să facă mai mult, că ei nu trăiesc decât pentru șpagă. Și dacă aceste nereușite fac parte, în realitate, dintr-un plan bine coordonat de anumite puteri străine? Dacă interesele externe „cer” corupți, incompetenți ți trădători în funcții de conducere?
Istoria ultimelor două milenii ne-au arătat că aceste pământuri au fost la intersecția valurilor migratorii și a marilor puteri, că bogățiile acestor locuri au fost și blestemul nostru. Migratorii, mai apoi Imperiile Otoman, Țarist sau Habsburgic (devenit din secolul XIX Austro-Ungar) au făcut tot posibilul să exploateze la maxim aceste teritorii și pe locuitorii lor, să îi împiedice să se unească și să se dezvolte… Ce s-a schimbat de atunci? Mai nimic: România este și astăzi o țară tampon la intersecția marilor puteri, este în continuare jefuită de „partenerii strategici” și i se blochează dezvoltarea pe direcțiile care nu le convin acestora.
Revenind la subiectul acestui articol, am identificat două motive principale care nu ne vor permite prea curând să construim autostrăzi peste Carpați, oricât ne-am da cu fundul de pământ. Iar pentru a le înțelege trebuie să plecăm de la conștientizarea statutului de colonie economică occidentală pe care îl are România, o țară aservită în mod evident unor interese străine. Așadar, cele două motive care blochează deocamdată construirea unei autostrăzi care să lege Bucureștiul și sudul țării de Transilvania sunt următoarele: 1) Arcul carpatic este o linie de demarcație geostrategică între civilizația occidentală și cea orientală și există interese ca lucrurile să rămână așa; 2) Există un plan de transformare a Transilvaniei, într-un viitor destul de apropiat, într-un principat autonom, administrativ și politic, mai apropiat de Vest decât de București. Și acum să și dezvoltăm…
DEMARCAȚIA GEOSTRATEGICĂ. Dacă analizăm puțin perioada comunistă, și în special perioada de mari prefaceri din epoca Ceaușescu, vom constata un lucru foarte interesant: Regiunea Moldova a beneficiat de mai puține investiții în fabrici și uzine decât restul țării, de unde și conservarea sărăciei acestei părți din România, până astăzi. De ce a dezavantajat Ceaușescu Moldova? De teamă că rușii o vor ocupa și că vor pune mâna pe industria strategică a României. Așadar, Moldova a fost mai puțin industrializată din rațiuni considerate bine întemeiate – nu a avut nici prea multe fabrici și uzine, nici drumuri bune, ca să nu le primească cadou rușii, în cazul unei posibile ocupații.
Din nefericire, pentru forțele occidentale România este astăzi un fel de provincia Moldova din epoca comunistă. Ea nu trebuie să se dezvolte prea mult, nu trebuie să aibă o rețea de autostrăzi bine pusă la punct, nu trebuie să bată palma cu prim ministrul Japoniei (adică o putere din Orient) pentru a beneficia de investiții majore făcute de a treia putere economică a lumii (vă amintiți scandalul diplomatic din anul 2018, al cărui unic scop a fost descurajarea Japoniei de a face investiții în România), etc. România trebuie să deservească interesele occidentale și atât, alții fiind cei care stabilesc lucrurile esențiale pentru noi. Așadar, vrei ca om politic important să inițiezi construirea unei autostrăzi peste Carpați? Nicio problemă, pușcăria îți va bate la ușă și o să te liniștești.
Ca să înțelegeți mai bine, în anul 1996, Samuel Phillips Huntington, profesor la Harvard și analist politic, a publicat lucrarea “Ciocnirea civilizațiilor și refacerea ordinii mondiale” în care susține teza unei noi ordini mondiale, instaurată la sfârșitul Războiului Rece, o ordine care plasează România în zona civilizației ortodoxe, adică într-o lume diferită de cea occidentală, catolică și protestantă, dificil de armonizat cu aceasta. De altfel, el nu face decât să confirme politica de secole a occidentului european în care Carpații delimitau lumea catolică condusă de Papa de la Roma și orientul ortodox.
Să nu îl uităm nici pe George Friedman, de la Stratfor, care vorbea nu demult, într-o expunere publică, despre necesitatea ca România și alte țări din estul Europei să fie transformate în țări tampon menite să înconjoare Federația Rusă, pentru a-i bloca expansiunea și a servi astfel interesele americane. A spus-o limpede, cu cinism, iar vocea lui este una dintre cele care dă direcție jocurilor geostrategice mondiale. Ori o țară tampon NU ARE VOIE să devină o Elveție, așa cum România ar avea potențial să devină dacă ar fi lăsată. Prin urmare, interesele geostrategice americane (vezi și mega țeapa Bechtel) nu coincid cu nevoia firească a unei țări ca România de a avea o rețea mare de autostrăzi.
La toate aceste interese geostrategice se adaugă încă unul major: transformarea Transilvaniei în Principat Autonom, un alt plan care trebuie să descurajeze construirea unei autostrăzi peste Carpați. Astfel, în timp de Ungaria se leagă de Transilvania prin autostrăzi, Bucureștiul nu o face!!! Să fie doar lipsă de viziune a politicienilor români? Nu, pe lângă asta, este o gândire strategică căreia i se subordonează și mulți penali din politica românească, cu putere de decizie.
Desigur, naivii vor reclama Teoria Conspirației, faptul că ungurii nu pot pleca cu pământul în spate sau că, oricum, românii sunt majoritari în Transilvania. Doar că în momentul în care chiar și românii din Transilvania vor fi convinși că le-ar fi mult mai bine fără MITICII de la București, treaba este mai mult de jumătate rezolvată. Iar la acest lucru se muncește din greu: în primul rând se fac investiții străine majore care ridică și mai mult nivelul de trai al celor din interiorul Arcului Carpatic, care oricum este peste cel al moldovenilor, oltenilor sau muntenilor.
Simultan, în anumite mijloace importante de presă din Transilvania se marșează din greu pe stimularea unui curent de opinie orientat împotriva Bucureștiului, care ia banii din Ardealul mai bogat ca să îi prăduie în alte zone și în interes personal.
În același timp, în afara țării, Transilvania este promovată turistic cel mai adesea independent.
Ungaria investește major în Ardeal, cumpără terenuri, susține cu foarte mulți bani populația de etnie maghiară. Un sistem judecătoresc corupt și trădător „restituie” terenuri, imobile, chiar sate întregi urmașilor unor grofi unguri, fără ca aceștia să aibă drepturi reale asupra lor…
Prințul Charles al Marii Britanii, care nu va fi niciodată rege al Regatului Unit al Marii Britanii, a devenit un apostol al intereselor Transilvaniei de pe poziția revendicată de urmaș genetic al lui Vlad Țepeș, visând probabil la tronul regatului independent al Transilvaniei…
Marea greșeală a multor români care se cred foarte isteți (ăia care zic că nu pot lua ungurii pământul Transilvaniei ca să îl ducă în Ungaria), este aceea că nu înțeleg faptul că ruperea Transilvaniei de România NU trebuie să însemne alipirea acesteia la Ungaria. Nicidecum! Proiectul este cel al unei Transilvanii independente, expresie a voinței locuitorilor ei (români și unguri), un proces care nu trebuie realizat neapărat prin violență. Nu uitați că Europa Occidentală a avut grijă să rupă atât Cehoslovacia, cât și Iugoslavia, că în 1989 a vrut să rupă și România, dar asta nu le-a ieșit. De ce ar vrea să o facă? Pentru că toată istoria ne arată că marile puteri vor să aibă vasali mici și slabi, nu țări care să le facă concurență economică sau militară!
Ori, din perspectiva acestui proiect, nu este de dorit ca restul României să se lege prin autostrăzi de Transilvania, pentru că asta ar stimula major circulația între provinciile românești, ar duce la o dezvoltare economică sporită și la o omogenizare a prosperității.
Tocmai de aceea, din păcate, cu o clasă politică (și mă refer la toate partidele parlamentare) incompetentă, coruptă și aservită unor interese străine, nu avem șanse ca în viitorul apropiat să construim autostrăzi peste Carpați. Stăpânii coloniei România nu sunt de acord cu asta! Punct!
P.S. Pentru cei cu creier puțin, care ar fi tentați să mă acuze de simpatii rusești, în urma scrierii acestui articol, menționez că în ultimele două secole, nicio forță străină nu a fost atât de toxică pentru români precum Rusia (Țaristă și apoi Comunistă) și că sunt convins că rușii nu ne sunt prieteni nici astăzi!
Daniel Roxin
Vizionează aici filmul documentar ZALMOXIS:
Nimeni nu va îndrăzni să dea semnalul ruperii Transilvaniei din corpul viu al României. De aici ar începe scufundarea ,,factorilor” decizionali UE în flăcări și cenușă. În prima lună, un milion de români ar deschide porțile gherilei pe continent și niciun răspunzător nu ar scăpa nepedepsit.
Nu, nu vor îndrăzni dușmanii României să dezmembreze Grădina Maicii Domnului pentru că ne-am transforma în tigri pe cât de blânzi suntem crezuți.
ROMANIA NU E GRADINA MAICII DOMNULUI CI MORMANTUL EI!
Multi citesc textul tau. Unii te acuza, altii nu. De apreciat nu te va aprecia nimeni pentru mizeria asta de text. Se pune alta intrebare: cine are creier putin!
Tu.
E clar. Avem o singura sansa. Acea de a astepta descoperirea altui mijloc de locomotie decat masina, in care drumurile sa devina, ca si masinile, inutile. Si nu va dura mult, slava Domnului. Viitorul e aici.
Eu cred că vom avea autostrăzi când vom ceda Olandei portul Constanța.
Asta este Raspunsul !!!
Voi sunteti deja in alta liga a penibilului
Eu cred ca tot Universul va lucra pt noi indiferent de dorintele celor de afara granitelor,eu cred cu toata taria ca energiile divine care inconjoara Romania se vor simti din plin la momentul potrivit!
Aaaa … e un articol pus bine sa ascunda incompetenta si coruptia din Romania , cel mai simplu este sa arunci vina pe alti sa creezi scenari globale si geostrategice potrivnice , istorice …
Puteau face strazi de cand lumea … dar verifica pretul pe km in Ro la campie si in Croatia la munte 🙁 ….urmareste banii
Serbia ne-a intrecut la nr de km , ei au scapat de furia europenilor , au fost si ei impiedicati sa se dezvolte (Sa nu uitam ca peste ei a trecut un razboi)? De ce din toate tarile din regiune doar romania intra in acest scenariu ?
Toate au proiecte de tara pe care le-au urmat …
PENTRU CA 90%DIN GUVERN SI PARLAMENTSUNT CAMELEONI CU NUME ROMANESTI EX;FRUNZA VERDE.ROMANIA=NOUL ISRAEL
Victor, Serbia face autostrăzi cu chinezii. Noi nu putem face afaceri cu ciuma roșie – China (ne spun stăpânii pe care-i pupăm în c..r din sculare în culcare). Numai ei au voie. Și pe deasupra chinezii, ca să vezi ce nenorociți, nu dau paraîndărăt !
Nu interese straine blocheaza construirea autostrazilor , ci VEGHETORII ACESTOR MELEAGURI carora ar treb sa le fim recunoscatori
Am facut masterul in Spania si aveam institutul langa Forum Roman Cezar Augustus – acolo in site se facea fac cercetari arheologice cu penseta, la noi cu buldozerul – am facut si stagii la Brux Lux si Strasb – as putea sa povedtesc multe dar voi nu aveti nici timp nici urechi sa ascultati
Santeti arbi, surzi – daca ei spun ca PE AICI NU SE TRECE – SA NU SE TREACA – ASCULTATI DE VEGHETORI DACA VRETI SA FIE BINE
Nu noi salvam Rosia Montana ci ROSIAM MONTANA NE SALVEAZA PE NOI
Și ce putem face pentru a ieși din această situație, pentru a avea și noi autostrăzi, o țară dezvoltata? În primul rand sa aducem politicieni cu coloana vertebrala care sa fie patrioti, devotați tarii, cu viziuni largi, sa avem investiții, relații, parteneriate cu orice țară din orice parte a lumii, fără niciun fel de condiționări, sa ne dezvoltam asa cum trebuie, sa chemam spiritele marilor străbuni sa ne aducă politicieni ca lumea, patrioti și cu viziuni largi. Și apoi sa ne dezvoltam asa cum trebuie, asa cum ne dorim de atâția ani, sa intram în rândul tarilor dezvoltate ale lumii. Doamne ajuta!
Ne trebuie politicieni cu coloana vertebrala. Sa fie înlocuite complet garniturile de politicieni existenți cu politicieni corecți, competenți, patrioti onesti, cu coloana vertebrala, vizionari. Sa putem salva țara din actuala situație. Doamne ajuta!
Politicienii cu coloana vertebrala vor fi amenintati cu dosare penale iar serviciile secrete fac jocul celor de afara care ne vor numai ca piata de desfacere si sursa de bogatii naturale uriase si nimic mai mult.
sigur că mereu românii au avut o situație istorică și geografică complexă. Cu toate astea ar trebui sa ne uităm în interiorul nostru: românul este un egoist și un laș in felul lui. Nu este obișnuit, ori nu are in gene, cu binele comun, vederea pădurii dincolo de paiul din ochiul lui… Se vor face și autostrăzi cândva… Eu fiind din Transilvania am simțit micimea miticilor din sud încă din comunism, așa că, o țară formată în interiorul arcului carpatic, ruptă de București, este o idee cvasi acceptată… Avem un altfel de cultură, departe de cea a bizantului și a mamei Rusia. Gândim diferit: pe îndelete, dar cu folos. Așa că o despărțire de București pentru a deveni o Elveție din Carpați nu m-ar supăra cu nimic. Dimpotrivă!
Sant nascut la Bucovina de Nord
Am trait la Timisoara 15 Ani
Imediat Dupa 17 Ani
Am plecat cu gandul la Frontiera
Am gasit o scoala singur si tot singur am scapat la frontiera
Am ajuns c am pe Jos pana In olanda
Comunismul si migrates in banat m a antarit Dar si rupt In bucati
Ma anrait Dar si facut singuratic
In Romania communists m a socat rautatea celor din Sud Dar si rasismul Banatean
Angrozitor
As putea spune- migratia spre banat a fost mult mult mai dura Decat Emigratia in Germany, France, Holland and Belgium. Sa nu mai spun de USA unde fiind atent am realizat imens de multe lucruri Frumoase
A mi place cuvantul, munca, investitia.
Am facut f f Multi bani si am investit
M as bucura mult sa fac ceva In Romania Dar frica de incertitudine ma tine oe loc
Simt pericol acolo.
Un lucru necurat cu Sudul In Ro.
Nu l pot uita mai ales Dupa ce am facut si armata la SS – Bucuresti.
Tare mult mi as dori sa investes. Tot acolo Dar Simt si stiu. A nu se poate……
Foarte periculoasa tara e Romania ….
Fara credit fara asigurare Ptr ziua de Maine
investeste in Transilvania
lasa sudistii in legea lor
si vezi ca Romania este sigura
Avem o cultura a cartofului avem o cultura a porumbului !!!
Cu cine crezi ca o sa faci ce zici, cu adormiți care ne conduc, povesti. O sa se trezească prea târziu, când nu se mai poate face ceva, și atunci o sa fim înjumătăți și ciuntiti din tara. Somn ușor România
Au depus proiectul cu studiul de impact aiurea. Studiul de impact se cere și la noi in anumite situații pentru a obține avizul de la mediu. Gândacul a fost dat un exemplu preluat de noi pentru că ne convine sa ne ascundem iarăși incompetenta in spatele a ceva.
In tarile civilizate acest studiu chiar contează spre deosebire de Romania unde se construiesc cartiere întregi fără canalizare cu fosa septica.
Atât timp cât o să ne ascundem mizeriile sub tot felul de conspirații imaginare aberante o să rămânem în permanență primii din coada.
Cum de mereu ații sânt de vine, numa noi nu sântem?
Sunt de acord cu tine si voi incuraja mereu unitatea romanilor indiferent de provincia istorica din care fac parte.
As vrea mai multa putere la nivel local, si as creea mai multe entitati locale in care sa fie implicati cetatenii. Si consider ca un numar mai mic de politruci va face bine Romaniei.
Din cauza gandacilor facem noi totul asa… „lasa ca merge”? Este vina europenilor ca noi nu facem proiecte sau ca asteptam sa ne tragem spagi? Poate ca da, la un moment dat, se vor satura si transilvanenii, dar asta este o alta discutie…
Singurul lucru real din acest articol e acela ca nu suntem lasati sa avem autostrazi dar motivul principal e unul mult mai simplu si are si un nume : Olanda. In momentul in care ar exista o autostrada, Romania ar fi principala ruta de transport si legatura dintre Europa si Asia. Transportul maritim ar scadea considerabil si marile porturi in special ale Olandei ar avea pierderi foarte mari.
Vorbești de aceeași persoane care iau împrumutat României bani ca sa facă autostrăzile și România ia împărțit între hoți și nesimțiți
Roxine ma uimesti…
parca ai scris un articol in favoarea Ciumei rosii psd
sunt roman ardelean si stiu cat au suferit stramosii nostri
pana au ajuns la tara asta Romania…
dar fiind din Teansilvania am avut contact cu sudistii pe vremea comunistilor si am fost uimit de micimea lor
secretar de stat sa ti ceara sa i faci o masa???
nesimtiti…
autistrazi nu sunt din cauza spagarilor mai ales sudisti
trebuie desfiintata compania de Drumuri si infiintata alta
spaga comisionul mita transmisa din Bucuresti in toata tara nu a facut autostrazi…
nici moldovenii nu s multumiti de sudisti..
ca Romania sa prospere trebuie la conducere sa fie
politicieni din Transilvania si din Moldova..
lumea e satula de sudisti cu …#escu# la nume…
daca sudistii nu cedeaza…Transilvania nu se desprinde de Romania dar o sa ceara o autonomie financiara si o sa faca proiecte direct cu Bruxell…
caci prin via Bucuresti cu spaga sa aprobe este prea scump..
apoi Capitala Romaniei sa fie la Brasov…
Bucuresti capitala economica…
Acum a dat Dumnezeu 2 ardeleni sa conduca Romania…
vedeti ciuma rosie ca o hidra cu mukte capete ca nu suporta…sa suga din seva Statului Roman..cum a facut cu
pensiile speciale si Lipitorile scot capul cand Ardelenii de la conducerea Romaniei vor sa le dezlioeasca de pe trupul
Romaniei..
O nație dominata de săraci și imbecili.
Solutia…
mutarea la Brasov a capitalei politice…
atunci nu mai pot fii cu frica romanii sudisti ca Transilvania se desprinde -nu teritorial-economic de
Romania…
Bucuresti capitala economica..
Cine sunt veghetorii, în afară de Dumnezeu, cărora ar trebui noi să le fim recunoscători? Vrei să dezvolți?
Imi pare rau sa te contrazic, dar poporul roman de azi nu mai e cel de acum 70 ani sau mai mult. Patriotismul nu mai exista in Romania si punct. Tinerii habar nu au de istoria patriei , iar astfel de scrieri li se par SF.
România este o tara ocupată.
În 1989 rețelele creeate de către KGB-GRU in România,cu sprijinul activiștilor bosevici- comuniști din PCR, au executat o acțiune teroristă împotriva Poporului Român,preluând puterea politică în proporție de 100/100, aservind tara in primul rand celor două organizații și în subsidiar Rusiei.
Așa -zisele partide politice,nu sunt decât componente ale rețelelor respective, și asigură ocupația și aservirea României.
Membrii rețelelor nu sunt prosti cu Ticăloși.
Au distrus România și pun in pericol existența Poporului Român.
Aceasta este cauza situației actuale a României..
România va arata altfel doar după eliberarea sa de sub acești ocupanți..
Abia astept ca ardelenii si moldovenii sa se desprinda de sud. Ne numiti mitici si ne injurati non-stop dar nu luati banii cu doua maini. Bucurestiul si Ilfovul singure produc 30% din PIB-ul tarii. Daca sudistii scapa de moldoveni si ardeleni toti banii reali, concreti, ne vor ramane noua. Brusc Muntenia se va umple de bani, banii ei, bani facuti de munteni. Nu mai zic ca ramane campia manoasa, plina de agricultura. Nu Transilvania va fi noua Elvetie, ci Muntenia iar asta nu e un vis, ci ceva concret, conform realitatii unde se produc banii. Deci lasati aberatiile, fara zona de sud restul Romaniei se va scufunda in saracie. Ziceti merci ca exista Bucurestiul altfel ati fi sclavi la Ungaria iar Moldova la rusi. S-a purtat vreodata frumos Ungaria cu transilvanenii ???? Nu.
O alta mizerie e aceea ca bucurestenii conduc tara. Ia uitati-va ca 99% din conducerile ultimilor 100 de ani au fost provinciale. De fapt daia o si ducem rau, ca nu conduc tara bucurestenii ci tot felul de politicieni frustrati si incompetenti.
Nu sunt de acord cu finalul articolului: România datorează finalmente atribuirea Ardealului către sine fix lui Stalin și URSS la Conf. Păcii de la Paris din 1947!
Hitler însuși plasa limita Europei pe crestele Carpaților, de-a curmezișul României adică. Tot el a orchestrat și asa-zisul Diktat de la Viena, în fapt Diktat al celui de-al III-lea Reich!
Oare nu au fost guvernanți reprezentativi din toate provinciile istorice , după 90? Am văzut cu toții ce a iesit .
Poate ca rusii nu ne sunt prieteni nici astazi dar modelul lui Putin este unul demn de urmat!!! Putin este cu adevarat barbat de stat!!! Pe cand iohannis este o carpa-n cur ce vrea sa ne aduca homosexualii si celalalte atrocitati peste noi!!!!!!!!!
Fostul presedinte basescu a spus : PONTA NU STIE SA CEDEZE SUVERANITATEA ! A venit asta si asculta tot de ue.Trebuie respectata CONSTITUTIA ROMANIEI ?